Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Metin İlhan: “Oyun anlamında istediğimizi sahaya yansıttık diyemem”

Pendikspor Teknik Sorumlusu Metin İlhan, 0-0 biten Ankara Keçiörengücü karşılaşmasının

Pendikspor Teknik Sorumlusu Metin İlhan, 0-0 biten Ankara Keçiörengücü karşılaşmasının ardından, “Oyun anlamında istediğimizi sahaya yansıttık diyemem. İlk yarıda fişi çekmemiz lazımdı” dedi.

Trendyol 1. Lig’in 8. haftasında Pendikspor, deplasmanda Ankara Keçiörengücü ile 0-0 berabere kaldı. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Pendikspor Teknik Sorumlusu Metin İlhan, “Oyun anlamında istediğimizi sahaya yansıttık diyemem. İlk yarıda fişi çekmemiz lazımdı. 2-3 tane pozisyonumuz var. Son dakikadaki penaltıyı gole çevirmiş olsaydık, alacağımız 3 puanla istatistiğimizin ekstra üzerine çıkacaktık. Net pozisyonlar atamayınca böyle sıkıntılar da yaşayabiliyoruz. Aldığımız 1 puan, gerçekten iyi ve değerli bir puan. İnşallah önümüzdeki hafta bunu telafi edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Bursa’da 7’den 70’e herkesin sporla buluşmasını amaçlayan Büyükşehir Belediyesi, Yaz
Sıradaki Haber Bursa Büyükşehir’de yaz okulları başlıyor