Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Çınarcık Kaymakamı Atak, konserde saz çaldı

Çınarcık Kaymakamı Oğuzhan Erdi Atak, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli

Çınarcık Kaymakamı Oğuzhan Erdi Atak, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle düzenlenen Uğur Işıldak konserinde sahneye çıkarak saz çaldı.
15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle Çınarcık Meydanı’nda program düzenlendi. Programda konuşma yapan Çınarcık Kaymakamı Oğuzhan Erdi Atak, darbe girişimiyle Türkiye’nin esaret altına alınmak istendiğini fakat halkın buna izin vermediğini söyledi. Program çerçevesinde Uğur Işıldak da bir konser verdi. Işıldak’a konserde ise Kaymakam Atak, saz çalarak eşlik etti. Atak, müzik yeteneğiyle de büyük beğeni topladı.
(ERH-

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Bursa’nın Fethi’nin 700. yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde
Sıradaki Haber Mehter sesleri bu kez Gazi Orhan Parkı’nda yükseldi