Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Giresun’da boğulma tehlikesi geçiren bir kişi hastanede hayatını kaybetti

Giresun’da serinlemek için girdiği denizde boğulma tehlikesi geçiren ve hastaneye

Giresun’da serinlemek için girdiği denizde boğulma tehlikesi geçiren ve hastaneye kaldırılan bir kişi yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Giresun merkeze bağlı Teyyaredüzü Mahallesi sahilinde dün denize giren Üzeyir Elmalı, bir süre sonra boğulma tehlikesi geçirdi. Çevredekilerin ihbarıyla olay yerine gelen sağlık, polis ve sahil güvenlik ekiplerinin müdahalesiyle sudan çıkarılan ve hastaneye kaldırılan Elmalı yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Mustafakemalpaşa’nın hak ettiği
Sıradaki Haber Başkan Vekili Biba: “Mustafakemalpaşa hak ettiği hizmetleri alacak”