Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Galatasaray’da Liverpool galibiyeti sevinci

Galatasaraylı futbolcular ve teknik ekip, Liverpool galibiyetinin sevincini taraftarıyla birlikte

Galatasaraylı futbolcular ve teknik ekip, Liverpool galibiyetinin sevincini taraftarıyla birlikte kutladı.

UEFA Şampiyonlar Ligi’nin 2. haftasında Galatasaray evinde karşılaştığı İngiliz ekibi Liverpool’u 1-0’lık skorla mağlup etti. Mücadelenin ardından sarı-kırmızılılar büyük sevinç yaşadı. İlk olarak futbolcular ve teknik ekip saha içinde toplandı. Taraftarlar, daha sonra Teknik Direktör Okan Buruk ile ilgili tezahüratlarda bulundu. Bunun ardından Galatasaraylılar hep beraber kale arkasındaki tribüne giderek 3’lü çektirdi ve marşlar söyleyerek galibiyeti kutladı.

Bursa’da Kestel Belediyesi’nin spora ve gençliğe yönelik destekleri aralıksız sürüyor.
Sıradaki Haber Kestel Belediyesi’nden genç sporculara çifte destek