Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Cumhurbaşkanı Erdoğan: “Bu yıl 20 milyar dolara çıkmayı hedefliyoruz”

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yüksek Düzeyli Stratejik işbirliği Konseyi 1. Toplantısı’nda açıklamalarda

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yüksek Düzeyli Stratejik işbirliği Konseyi 1. Toplantısı’nda açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Bu yıl 20 milyar dolara çıkmayı hedefliyoruz” dedi.

Konya’nın merkez Karatay ilçesinde düzenlenen “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” buluşmalarında
Sıradaki Haber “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” buluşmaları Karatay’da yoğun katılımla gerçekleşti