Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bingöl’de çıkan orman yangını kontrol altına alındı

Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangını ekiplerin müdahalesi ile kontrol

Bingöl’ün Genç ilçesinde çıkan orman yangını ekiplerin müdahalesi ile kontrol altına alındı.

Edinile bilgiye göre, Genç ilçesi Çamlık mevkiinde henüz bilinmeyen bir nedenle orman yangını çıktı. Yangın, rüzgarın da etkisiyle kısa sürede büyüdü. İhbar üzerine bölgeye Bingöl Orman İşletme Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yapılan çalışmanın ardından alevlerin çevredeki ormanlık alanlara sıçraması engellendi ve yangın kontrol altına alındı. Ekiplerin bölgede soğutma çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi.

Tatil yaptıkları Bursa’nın İznik ilçesinde gölde boğulma tehlikesi geçiren 8
Sıradaki Haber Oğlunu kurtarmak isterken hayatını kaybeden babadan acı kare