Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bingöl’de 4 adet ruhsatsız silah ele geçirildi

Bingöl’de jandarma ekipleri tarafından yapılan çalışmada, 4 adet ruhsatsız silah

Bingöl’de jandarma ekipleri tarafından yapılan çalışmada, 4 adet ruhsatsız silah ele geçirildi.

Bingöl Valiliği’nden yapılan açıklamada, “Bingöl İl Jandarma Komutanlığına bağlı merkez ve Genç İlçe Jandarma Komutanlığı görevlilerince sorumluluk bölgesinde icra edilen faaliyetler neticesinde; 3 adet av tüfeği, 1 adet tabanca ve 1 adet şarjör ele geçirilerek muhafaza altına alınmıştır. Olayla ilgili olarak 4 şüpheli şahıs hakkında cumhuriyet savcısının talimatları doğrultusunda adli işlemlere başlanmıştır” denildi.

Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile Hatay Kırıkhan’daki görev
Sıradaki Haber İnegölün Yeni Kaymakamı Ayhan Akpay Oldu İşte Başarılarla Dolu Özgeçmişi Ve Kariyer Yolculuğu