Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bilecik Valisi Sözer, itfaiye personelleri ile bir araya geldi

Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, 25 Eylül İtfaiye Haftası dolayısıyla

Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer, 25 Eylül İtfaiye Haftası dolayısıyla Bilecik Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü personelini makamında ağırladı.

Ziyarette, yangınlar, orman yangınları, doğal afetler ve diğer acil durumlarda canlarını hiçe sayarak görev yapan itfaiye personelinin çalışmaları ele alındı. Vali Sözer, “Toplumun can ve mal güvenliğinin sağlanmasında itfaiye teşkilatımızın üstlendiği görev önemli. İtfaiye teşkilatımız, fedakârlık ve cesaretle büyük bir görev yürütmektedir. Bu emek ve gayret tüm takdirin üzerindedir. Tüm itfaiye mensuplarımızın İtfaiye Haftası’nı kutlar, başarılarının devamını dilerim” dedi.

Bilecik Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü personeli de ziyaretin ardından Vali Sözer’e teşekkürlerini iletti.

Olağanüstü genel kurulun ardından Kani Ademoğlu başkanlığında yeni bir sayfa
Sıradaki Haber İnegölspor Yönetiminde Yeni Dönem Başladı: İşte Kani Ademoğlu Ve Ekibinin Görev Dağılımı