Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Orman Bölge Müdürü Keskin’den Adalet Komisyonu Başkanı’na ziyaret

Bu haberin fotoğrafı yok

Zonguldak Orman Bölge Müdürü Hasan Keskin, Zonguldak Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanı Birtan Şeker’i makamında ziyaret etti.

Nezaket çerçevesinde gerçekleşen ziyarette Bölge Müdürü Keskin, Zonguldak genelinde ve Orman Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahasında yürütülen ormancılık faaliyetlerine ilişkin bilgi paylaşımında bulundu.

Ziyaret, karşılıklı görüş alışverişiyle sona erdi.

Yaz tatiline giren öğrenciler, Yıldırım Belediyesi’nin düzenlediği Karne Şenliği’nde doyasıya
Sıradaki Haber Yıldrım’da karne coşkusu şenliğe dönüştü