Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Madde bağımlısı kendinden geçti

Adana’da uyuşturucu madde etkisinde olduğu öne sürülen bir şahıs kendinden

Adana’da uyuşturucu madde etkisinde olduğu öne sürülen bir şahıs kendinden geçti.

Alınan bilgiye göre, Hacı Ömer Sabancı Caddesi’nde uyuşturucu etkisinde olduğu ileri sürülen bir şahıs kriz geçirdi. Bankta uzun süre hareketsiz oturan şahıs daha sonra çevreden uzaklaştı.

Çevreyi rahatsız eden şahıs, bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.

O anlar, uyuşturucu madde bağımlılarının içler acısı durumunu ortaya koydu.

Eski Ülkü Ocakları Genel Başkanı Sinan Ateş cinayeti davasında, ana
Sıradaki Haber Sinan Ateş Davasında Ayrılan Dokuz Sanığın Yargılanmasına Devam Edildi